autobusiness.gr:   Δοκιμες Renault Clio 1,5 dCi

Renault Clio 1,5 dCi

Παρασκευή, 06 Σεπτέμβριος 2013 06:27

Μηδενικά Τέλη Κυκλοφορίας, ελεύθερη πρόσβαση καθημερινά στον Πράσινο Δακτύλιο, κατανάλωση μόλις 3,5 λίτρα για κάθε 110 χλμ. και εργοστασιακή εγγύηση 5 χρόνια!

 

H Renault εφοδιάζοντας το Clio με τον κορυφαίο πετρελαιοκινητήρα 1,5 dCi με απόδοση 90 ίππους το «μετέτρεψε» σε ένα αυτοκίνητο που χρειάζεται μόλις 3,5 λίτρα πετρελαίου για κάθε 100 χλμ., δεν καταβάλει ετήσια Τέλη Κυκλοφορίας, κυκλοφορεί ελεύθερα κάθε μέρα στον Πράσινο Δακτύλιο, έχει 5 χρόνια εγγύηση και βέβαια έχει υψηλή μεταπωλητική αξία. Ωστόσο για να το αποκτήσει κανείς θα πρέπει να καταβάλει 15.300 ευρώ χωρίς να συμπεριλαμβάνεται το όφελος της απόσυρσης.

 

 

Ομορφο και λειτουργικό

Η νέα γενιά του Renault Clio είναι εντελώς διαφορετική από τον προκάτοχό του διαθέτοντας σύγχρονη και νεανική σχεδίαση, άνετους χώρους και «φουσκωμένα» φτερά. Ειδικότερα στο εμπρόσθιο μέρος του γαλλικού μοντέλου η νέα μάσκα με τα έντονα φωτιστικά σώματα και το μεγάλο λογότυπο δίνουν ένα τόνο δυναμισμού ενώ αν το δει κανείς από το πλάι τα κρυμμένα χερούλια των πίσω θυρών κρύβουν το γεγονός πως πρόκειται για ένα 5θυρο μοντέλο.

Τα «φουσκωμένα» φτερά τονίζουν περαιτέρω τις σπορ διαθέσεις του αυτοκινήτου ενώ το πίσω μέρος είναι εξαιρετικό.

Στο εσωτερικό δύο βασικά χαρακτηριστικά μαγνητίζουν τα βλέμματα και αφορούν στην μεγάλη οθόνη αφής στο κέντρο του ταμπλό και στον πίνακα οργάνων. Το πρώτο στοιχείο δημιουργεί την αίσθηση της τεχνολογικής υπεροχής του γαλλικού μοντέλου έναντι των ανταγωνιστών ενώ το δεύτερο ενισχύει τις νεανικές διαθέσεις της καμπίνας επιβατών. Οσον αφορά στην ποιότητα κατασκευής θα λέγαμε πως έχει βελτιωθεί σημαντικά ωστόσο υπάρχουν κάποια πλαστικά μέρη εξαιτίας μάλλον της οικονομίας κλίμακας του εργοστασίου...

Στον τομέα του εξοπλισμού το Clio διαθέτει όλα τα τεχνολογικά βοηθήματα με επιπλέον τα αξεσουάρ της άνεσης.

 

 

90 ίπποι!

Κάτω από το καπό του Renault Clio diesel της δοκιμής μας είχε τοποθετηθεί ο κινητήρας χωρητικότητας 1,5 λίτρου με απόδοση 90 ίππους στις 4.000 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή 22,4 χλγρ. στις 1.750 σ.α.λ. Στην πράξη ο κινητήρας αποδείχθηκε πολύ ζωηρός και πρόθυμος στις εντολές του οδηγού ενώ παράλληλα η παραγωγή θορύβου κυμαίνεται σε πολύ χαμηλά για την κατηγορία επίπεδα. Η κίνηση μεταφέρεται στους εμπρόσθιους τροχούς φυσικά μέσω ενός 5τάχυτου κιβωτίου που διαθέτει μακρυές σχέσεις για περισσότερη οικονομία. Ωστόσο εκτιμούμε πως η χρήση ενός 6τάχυτου κιβωτίου θα είχε ακριβώς τα ίδια αποτελέσματα και θα βελτίωνε τις επιδόσεις τουλάχιστον κατά την επιτάχυνση του γαλλικού μοντέλου.

 

«Τρένο» στο δρόμο

Ενα από τα βασικά στοιχεία του νέου Renault Clio που χρίζει ιδιαίτερης μνείας είναι η οδική του συμπεριφορά. Το γαλλικό μοντέλο διαθέτει κορυφαία πρόσφυση ενώ ο δυνατός πετρελαιοκινητήρας δεν πρόκειται να σε αφήσει ποτέ εκτεθημένο. Ειδικότερα στο εθνικό οδικό δίκτυο το Clio ταξιδεύει με απόλυτη άνεση και οικονομία ακόμη και όταν το ψηφιακό ταχύμετρο αγγίζει τα 150 χλμ./ώρα ενώ με ιδιαίτερη ευκολία μπορεί να αγγίξει τα 180 χλμ./ώρα. Παράλληλα ακόμη και στο όριο της τελικής του ταχύτητας παραμένει ευθύβολο και σταθερό ενώ ο θόρυβος που παράγει ο κινητήρας σε αυτή τη κλίμακα των στροφών είναι ανεπαίσθητος.

Στο επαρχιακό οδικό δίκτυο με συνεχείς στροφές το Clio απέδειξε πως πρέπει να υπερβεί τα όρια πολύ ο οδηγός για να ξεφύγει της πορείας του και το σύστημα ESP κάνει την εμφάνισή του μόνο όταν πρέπει.

Μέσα στην πόλη το γαλλικό μοντέλο πέραν της μεγάλης οικονομίας στα καύσιμα αποδείχθηκε ευέλικτο και ήσυχο καθώς οι αναρτήσεις φιλτράρουν στο μέγιστο τις ανωμαλίες του οδοστρώματος.

Παράλληλα το «ελαφρύ» τιμόνι βοηθά πάρα πολύ στην διαδικασία παρκαρίσματος.

 

ΥΠΕΡ

Σχεδίαση

Κατανάλωση

Μηδενικά Τέλη

Ελεύθερο στο Δακτύλιο

Μεταπωλητική αξία

Εξοπλισμός

 

ΚΑΤΑ

Τιμή

Ελλειψη 6ης σχέσης

Online Αγγελίες

Newsletter

Εγγραφείτε στο newsletter του autoblogspot.gr και θα λαμβάνετε στο email σας μηνιαία ενημέρωση.