autobusiness.gr:   Δοκιμες Chevrolet Orlando 1.4T

Chevrolet Orlando 1.4T

Παρασκευή, 11 Οκτώβριος 2013 09:43

 

Η Chevrolet παραθέτει μια μοναδική πρόταση στα πολυμορφικά αυτοκίνητα που ακούει στο όνομα Orlando, έχεις 7 θέσεις Turbo βενζινοκινητήρα με 140 ίππους και Τέλη 244 ευρώ!

Η Chevrolet με το Orlando έκανε αισθητή την παρουσία της στην κατηγορία των οικογενειακών crossover το οποίο με 7 θέσεις και τιμή μόλις 19.440 ευρώ ρίχνει το γάντι στους ανταγωνιστές της κατηγορίας. Πρόσφατα η προσθήκη και του γνωστού υπερτροφορούμενου μηχανικού συνόλου 1,4 λίτρου με 140 ίππους έκανε ακόμη πιο δελεαστική την πρόταση της Chevrolet στην συγκεκριμένη κατηγορία. Ωστόσο οι εκπομπές ρύπων άνω των 140 γρ. CO2 επιτρέπουν την είσοδο του μοντέλου στο Δακτύλιο υπό το καθεστώς των μονών-ζυγών...

 

 

Σπορ σχεδίαση
Το νέο οικογενειακό μοντέλο της Chevrolet καινοτομεί με την τολμηρή του εμφάνιση, τη χαμηλή γραμμή οροφής και το crossover στυλ, διατηρώντας ταυτόχρονα τη διακριτική και αναγνωρίσιμη εταιρική ταυτότητα της Chevrolet με τη χαρακτηριστική μάσκα στην οποία έχει τοποθετηθεί το σήμα της εταιρείας. Παράλληλα οι τροχοί που εξέχουν από τους θόλους ενισχύουν την χαρακτηριστική σπορ εμφάνιση του Orlando.
Στο εσωτερικό η εικόνα είναι πραγματικά εντυπωσιακή από την εργονομία αλλά και τους απίστευτα μεγάλους διαθέσιμους χώρους για όλους τους επιβάτες.

Παράλληλα το Orlando ξεφεύγει από την κλασική σχεδίαση των πολυμορφικών μοντέλων καθώς υιοθετεί πάρα πολλά από τα τελευταία σχεδιαστικά στοιχεία της Chevrolet, όπως το εμπνευσμένο από την Corvette διπλό cockpit και ο ατμοσφαιρικός κρυφός μπλε φωτισμός της κεντρικής κονσόλας (στο LTZ). Η καλά μελετημένη λειτουργικότητα των εσωτερικών χώρων αντικατοπτρίζεται στις τρεις σειρές, «θεατρικού-τύπου», διάταξης καθισμάτων, το γενναιόδωρο χώρο φόρτωσης και τις πολυάριθμες λύσεις αποθήκευσης.
Τα καθίσματα αναφέρονται ως «θεατρικού τύπου» επειδή παρά την καμπύλη γραμμή οροφής, οι σχεδιαστές πέτυχαν να αυξήσουν το ύψος της δεύτερης και τρίτης σειράς ούτως ώστε οι επιβαίνοντες να έχουν καλύτερη θέα τόσο προς τα εμπρός όσο και προς το πλάι.

Για το λόγο αυτό, ο χώρος για το κεφάλι στην 3η σειρά καθισμάτων είναι υψηλότερος από αυτόν που προσφέρουν πολλοί ανταγωνιστές του Orlando.
Ο διαθέσιμος χώρος φόρτωσης του Orlando είναι ένας από τους μεγαλύτερους στην κατηγορία του για την περίπτωση μεταφοράς μεγάλων φορτίων, αφού διαθέτει 1.499 λίτρα όταν είναι αναδιπλωμένες και οι δύο σειρές καθισμάτων.
Επίσης αξιοσημείωτο είναι το γεγονός των έξυπνων χώρων αποθήκευσης για μικροαντικείμενα ενώ την παράσταση κλέβει ο αποθηκευτικός χώρος που κρύβεται στην κονσόλα πίσω από την πρόσοψη του ηχοσυστήματος και είναι εύκολα προσβάσιμος τόσο από τον οδηγό όσο και από τον συνοδηγό. Οσον αφορά στον εξοπλισμό του αυτοκινήτου θεωρείται υπερπλήρης ακόμη και στη βασική του έκδοση.

 

 

140 ίπποι!

Κάτω από το καπό του Orlando της δοκιμής μας είχε τοποθετηθεί ο υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας των 1,4 λίτρων ο οποίος παράγει 140 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή 20,4 χλγρ. ροπής στις 1.850 σ.α.λ.. Ο κινητήρας αποδείχθηκε ιδιαίτερα ελαστικός και πρόθυμος ενώ προσδίδει στο αυτοκίνητο τελική ταχύτητα 200 χλμ./ώρα και επιτάχυνση 0-100 χλμ. σε 11 δευτερόλεπτα. Οσον αφορά στις εκπομπές καυσαερίων το Orlando εκπέμπει 144 γρ. CO2 κάτι το οποίο μεταφράζεται σε 244,8 ευρώ για Τέλη Κυκλοφορίας ενώ η κατανάλωση παρά το σχήμα και το βάρος του αυτοκινήτου κυμαίνεται σε μόλις 6,2 λίτρα για κάθε 100 χλμ. Η κίνηση μεταφέρεται στους εμπρόσθιους τροούς φυσικά μέσω ενός 6τάχυτου κιβωτίου με σωστή κλιμάκωση ώστε να μειώνεται η κατανάλωση.

Στο δρόμο το Orlando αποδείχθηκε πως δεν αφήνει περιθώρια για παράπονα δεδομένου πως αφορά σε ένα πολυμορφικό μοντέλο. Αν και είναι βασισμένο στο “πάτωμα” του Cruze το Orlando αν και πολύ υψηλότερο διαθέτει πολύ καλό κράτημα ακριβή οδική συμπεριφορά και όταν ο οδηγός του το πιέσει στα όριά του παρά το γεγονός πως αφορά σε ένα 7θέσιο μοντέλο είναι απολύτως προβλέψιμο και ασφαλές.

Ειδικότερα κατά την πορεία μας στο εθνικό οδικό δίκτυο το Orlando ήταν απόλυτα ευθύβολο και σταθερό αλλά πάνω απ' όλα άνετο με αποτέλεσμα τα πολύωρα ταξίδια να αποτελούν παιχνιδάκι.

Στο επαρχιακό οδικό δίκτυο με στροφές η μαλακή ανάρτηση είναι ιδανική για χαλαρή οδήγηση ενώ όταν ο οδηγός του αποφασίσει να κινηθεί με υψηλές ταχύτητες το αυτοκίνητο απέδειξε πως έχει μεγάλα περιθώρια πρόσφυσης και υποστρέφει πολύ προοδευτικά.

Μέσα στην πόλη το Orlando δεν μπορεί να κρύψει το μέγεθός του αλλά η ανάρτηση αποσβένει όλες τις ανωμαλίες του οδοστρώματος με απόλυτη επιτυχία.

 

 

 

ΥΠΕΡ

Σχεδίαση

Χώροι

Εξοπλισμός

Τιμή

Κιβώτιο 6 σχέσεων

 

 

ΚΑΤΑ

Μονά-Ζυγά στο Δακτύλιο

Online Αγγελίες

Newsletter

Εγγραφείτε στο newsletter του autoblogspot.gr και θα λαμβάνετε στο email σας μηνιαία ενημέρωση.