autobusiness.gr:   Δοκιμες Nissan Micra 1,2

Nissan Micra 1,2

Πέμπτη, 24 Οκτώβριος 2013 06:58

 

Αξιόπιστο, ανανεωμένο με χαμηλό κόστος χρήσης και με άκρως δελεαστική τιμή από 8.990 ευρώ κατέφθασε στην αγορά το νέο Nissan Micra...

 

Με νέα εμφάνιση και άκρως δελεαστική τιμή το ανανεωμένο Micra έχει όλα τα προσόντα ώστε να διατηρήσει την πρωτιά που κατέχει στην κατηγορία των βενζινοκίνητων οχημάτων της κατηγορίας του. Αλλωστε με τιμή εκκίνησης τις 8.990 ευρώ συμπεριλαμβανομένου του οφέλους της απόσυρσης αποτελεί τη μοναδική πεντάθυρη πρόταση στην κατηγορία του.

Παράλληλα η μέση κατανάλωση καυσίμου που υπολογίζεται στα 5 λίτρα για κάθε 100 χλμ. αλλά και ο πλούσιος εξοπλισμός σε συνδυασμό με τα χαμηλά ετήσια Τέλη Κυκλοφορίας δημιουργούν ένα ιδανικό σύνολο που αποτελεί «αντίδοτο» στην οικονομική κρίση παρά το γεγονός ότι αφορά σε ένα βενζινοκίνητο μοντέλο.

 

 

Νέα εμφάνιση

Η τέταρτη γενιά του Micra απέκτησε εντελώς νέα εμφάνιση διατηρώντας ωστόσο τα μεγάλα πλεονεκτήματα του προκατόχου του που αφορούσαν στην ευκολία χρήσης, στην αξιοπιστία αλλά και την οικονομία σε όλα τα επίπεδα.

Στο εμπρόσθιο μέρος το νέο Nissan Micra απέκτησε νέα μάσκα, καπό, φωτιστικά σώματα, προφυλακτήρα ενώ στο πίσω μέρος τα νέα φώτα LED άλλαξαν την εικόνα του αυτοκινήτου.

Στην καμπίνα επιβατών κυρίαρχο ρόλο έχει η κεντρική κονσόλα ενώ ο πίνακας οργάνων έχει αποκτήσει νέα γραφικά. Ωστόσο η μεγάλη διαφορά καταγράφεται στην αναβάθμιση της ποιότητας κατασκευής ενώ επίσης ιδιαίτερη έμφαση έχει δοθεί στην εργονομία.

Το αυτοκίνητο της δοκιμής μας είχε ψηφιακό κλιματισμό που βρίσκεται στο κέντρο της κονσόλας ενώ προαιρετικά μπορεί κανείς να προμηθευτεί και το σύστημα πλοήγησης και επικοινωνίας NissanConnect, υπάρχει πλέον μεγαλύτερη οθόνη αφής 5,8 ιντσών με επιχρωμιωμένα χειριστήρια.

Σε επίπεδο διαθέσιμων χώρων το νέο Micra παραμένει ευρύχωρο και άνετο ενώ ο χώρος αποσκευών παρέμεινε στα 265 λίτρα αλλά η φόρτωσή του πραγματοποιείται πιο εύκολα χάρη στην επανασχεδίαση της πίσω πόρτας.

 

 

80 ίπποι

Κάτω από καπό του Micra της δοκιμής μας είχε τοποθετηθεί το γνωστό τρικύλινδρο μηχανικό σύνολο χωρητικότητας 1,2 λίτρου απόδοσης 80 ίππων και 11 χλγρ. ροπής στις 4.000 σ.α.λ.

Χάρη στο σύστημα μεταβλητού χρονισμού, ο κινητήρας είναι ζωντανός από χαμηλά και τα βγάζει πέρα με τις σχετικά μακριές σχέσεις του κιβωτίου, εξασφαλίζοντας αξιοπρεπείς μετακινήσεις. Επίσης η ύπαρξη ενός ειδικού άξονα εξισορρόπησης, στον κινητήρα περιορίζει στο ελάχιστο τους κραδασμούς.

Οσον αφορά στην κατανάλωση καυσίμου το νέο Micra χρειάζεται 5 λίτρα για κάθε 100 χλμ. ενώ τα ετήσια Τέλη Κυκλοφορίας κυμαίνονται σε 103,5 ευρώ.

 

Ευελιξία και άνεση

Το νέο Micra αποτελεί ένα αυτοκίνητο πόλης που ωστόσο κινείται με άνεση και στο εθνικό οδικό δίκτυο. Βέβαια αν κανείς κινηθεί στην εθνική με το γκάζι προς το πάτωμα η κατανάλωση αλλά και ο θόρυβος αυξάνονται ανάλογα. Αν όμως κινηθεί στα όρια του ΚΟΚ τότε η κατανάλωση πέφτει κάτω από τα 5 λίτρα και ο θόρυβος δεν υπάρχει...

Στο επαρχιακό οδικό δίκτυο με συνεχείς στροφές η ζωντάνια του τρικύλινδρου κινητήρα προσδίδει αμεσότητα στα καλέσματα του οδηγού όπως επίσης και το σύστημα διεύθυνσης. Πάντως αν κινηθεί κανείς οριακά με το Micra στις στροφές θα αντιληφθεί πως οι κλίσεις είναι έντονες αλλά σε καμία περίπτωση δεν εξελίσσονται σε κάτι επικίνδυνο.

Στην πόλη το Micra δείχνει να βρίσκεται στο φυσικό του περιβάλλον με την ανάρτηση να απορροφά όλες τις ανωμαλίες του οδοστρώματος, το πάρκινγκ να γίνεται παιχνιδάκι και την κατανάλωση να κυμαίνεται σε εξαιρετικά χαμηλά επίπεδα.

Παράλληλα οι χαμηλές εκπομπές CO2 που επιτρέπουν την καθημερινή κίνηση στον Πράσινο Δακτύλιο.

 

 

ΥΠΕΡ

Τιμή

Κατανάλωση

Εξοπλισμός

Σχεδίαση

Κινητήρας

 

ΚΑΤΑ

Τέλη Κυκλοφορίας

 

Online Αγγελίες

Newsletter

Εγγραφείτε στο newsletter του autoblogspot.gr και θα λαμβάνετε στο email σας μηνιαία ενημέρωση.