autobusiness.gr:   Δοκιμες Fiat 500L 1,6 Multijet

Fiat 500L 1,6 Multijet

Κυριακή, 15 Σεπτέμβριος 2013 08:33

 

Το Fiat 500L είναι μοναδικό αυτοκίνητο ωστόσο με την προσθήκη του νέου κινητήρα Diesel 1,6l με 105 ίππους αποκτά και δύναμη...

 

 

 

Το διάσημο «500αράκι» μεγάλωσε, απέκτησε 5 πόρτες και ένα ευρύχωρο εσωτερικό, ώστε να συνδυάσει επιτυχημένα την άνεση κατά τις μετακινήσεις, με το μοναδικό στυλ που έχει η γνωστή σειρά.

Το νέο 500L εισάγει δυναμικά τη Fiat στην κατηγορία των πολυχρηστικών οχημάτων και πραγματικά εντυπωσιάζει με τους απίστευτους χώρους που διαθέτει αλλά και την οικονομία που προσδίδει στην καθημερινή χρήση.

Ειδικότερα η πετρελαιοκίνητη έκδοση με το νέο κινητήρα 1,6 MultiJet αποδίδει πλέον 105 ίππους, χρειάζεται μόλις 4,5 λίτρα καυσίμου για κάθε 100 χλμ., τα ετήσια Τέλη κυμαίνονται σε μόλις 105,3 ευρώ, κινείται ελεύθερα στο Δακτύλιο καθημερινά και διαθέτει υψηλή μεταπωλητική αξία. Ολα τα παραπάνω βέβαια στοιχίζουν περίπου 20.950 ευρώ ενώ ενόψει τέλους του έτους αναμένονται δελεαστικές προσφορές...

 

 

Ξεχωρίζει και αρέσει

Η σχεδίαση του 500L καταφέρνει με ένα μοναδικό τρόπο να μεταφέρει τη ρετρό και διάσημη εικόνα του μικρού 500 σε ένα μεγάλο αυτοκίνητο. Με υπερυψωμένο αμάξωμα και 5 πόρτες το 500L είναι ένα διαφορετικό μοντέλο της ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας το οποίο παραπέμπει από την πρώτη ματιά το 500. Το εμπρόσθιο μέρος έχει πολλά κοινά με το μικρότερο μοντέλο ενώ στο πίσω μέρος οι διαφοροποιήσεις είναι πάρα πολλές.

Στο εσωτερικό οι μεγάλες γυάλινες επιφάνειες αφήνουν τον ήλιο να μπαίνει σε όλη την καμπίνα τονίζοντας τη διχρωμία των υλικών δημιουργώντας μια όμορφη ατμόσφαιρα.

Παράλληλα ο πίνακας οργάνων και άλλες ιταλικές στυλίστικες λεπτομέρειες κάνουν την διαφορά του 500L από άλλα ανταγωνιστικά μοντέλα.

Επίσης, ιδιαίτερα πρακτική είναι και η οθόνη αφής που βρίσκεται στο κέντρο της κονσόλας, ενώ υπάρχουν και αρκετές θήκες για μικροαντικείμενα σε ταμπλό, κονσόλα, εσωτερικό θυρών και πλάτες καθισμάτων.

Οσον αφορά στην ποιότητα κατασκευής η Fiat φαίνεται πως κερδίζει το στοίχημα καθώς τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί είναι πολύ καλής ποιότητας και διαθέτουν άψογη συναρμογή και φινίρισμα.

Οσον αφορά στους διαθέσιμους χώρους το 500L διακρίνεται για την ευρυχωρία του ενώ οι δυνατότητες διαμόρφωσης του πίσω καθίσματος, το οποίο σύρεται, διαιρείται και παράλληλα, αναδιπλώνεται πλήρως από τη βάση του και με μια μόνο κίνηση εκτοξεύει την πρακτικότητα. Η χωρητικότητά του πορτ-μπαγκάζ διαμορφώνεται από 343 έως 400 λίτρα ανάλογα με τη θέση του συρόμενου καθίσματος, ενώ με το πίσω κάθισμα αναδιπλωμένο, αυξάνεται στα 1.310 λίτρα.

 

 

105 ίπποι!

Κάτω από καπό του αυτοκινήτου της δοκιμής μας είχε τοποθετηθεί ο νέος 1.600άρης πετρελαιοκινητήρας Multijet 2ης γενιάς της Fiat με εξελιγμένο σύστημα ψεκασμού ο οποίος αποδίδει 105 ίππους και 32 χλγρ. ροπής από τις 1.750 σ.α.λ. Η κίνηση μεταφέρεται στους εμπρόσθιους τροχούς μέσω ενός 6τάχυτου κιβωτίου μακριάς κλιμάκωσης για λόγους οικονομίας καυσίμου. Στην πράξη, ο κινητήρας παρουσιάζει πολύ καλό τράβηγμα από χαμηλά, είναι ελαστικός και αρκετά ζωηρός παρά τον μικρό κυβισμό του.

Στο δρόμο το 500L αποτελεί μια ευχάριστη έκπληξη καθώς στο εθνικό οδικό δίκτυο κινείται με απίστευτη άνεση και οικονομία ενώ το ταχύμετρο αγγίζει πολύ γρήγορα τα 150 χλμ.

Στο επαρχιακό οδικό δίκτυο το αμάξωμα εμφανίζει κάποιες κλίσεις οι οποίες είναι απόλυτα φυσιολογικές και ελεγχόμενες.

Μέσα στην πόλη το ιταλικό μοντέλο τραβά σαν μαγνήτης τα βλέμματα των περαστικών ενώ η σωστή ρύθμιση της ανάρτησης φιλτράρει άψογα τις ανωμαλίες του οδοστρώματος. Παράλληλα οι μεγάλες γυάλινες επιφάνειες προσδίδουν μεγάλη ορατότητα στον οδηγό του.

 

ΥΠΕΡ

Σχεδίαση

Χώροι

Κατανάλωση

Εξοπλισμός

Κινητήρας

Μεταπωλητική αξία

 

ΚΑΤΑ

Τιμή

 

Online Αγγελίες

Newsletter

Εγγραφείτε στο newsletter του autoblogspot.gr και θα λαμβάνετε στο email σας μηνιαία ενημέρωση.