autobusiness.gr:   Δοκιμες BMW Χ3 sDrive 18d

BMW Χ3 sDrive 18d

Πέμπτη, 27 Φεβρουάριος 2014 09:20

Τελικά ποιος χρειάζεται την τετρακίνηση στην Ελλάδα; Η BMW παραθέτει την κορυφαία X3 με πετρελαιοκινητήρα και κίνηση στους πίσω τροχούς που αποτελεί αντίδοτο στην κρίση...

H BMW με τη σειρά Χ3 κατάφερε να προσελκύσει πολλούς ιδιώτες καταναλωτές που αναζητούσαν ένα πολυτελές τετρακίνητο αυτοκίνητο με τη γνωστή γερμανική ποιότητα κατασκευής που θα τους μετέφερε σε προορισμούς που δεν υπήρχε άσφαλτος.

Ωστόσο η έλευση της οικονομικής κρίσης φαίνεται πως έκανε πολλούς ενδιαφερόμενους να αναθεωρήσουν κυρίως την ύπαρξη τετρακίνησης στο όχημά τους που ανεβάζει την κατανάλωση καυσίμου αλλά και τα ετήσια Τέλη Κυκλοφορίας εξαιτίας των αυξημένων εκπομπών ρύπων.

Το αποτέλεσμα εκ πρώτης όψεως δείχνει εντυπωσιακό καθώς η νέα γενιά Χ3 διατίθεται με τον κορυφαίο πετρελαιοκινητήρα χωρητικότητας 2 λίτρων, κίνηση στους πίσω τροχούς, μέση κατανάλωση μόλις 5,4 λίτρα για κάθε 100 χλμ. Και βέβαια πολύ υψηλή μεταπωλητική αξία εξαιτίας της πετρελαιοκίνησης.

Μοναδικό «αγκάθι» για την απόκτηση της BMW X3 sDrive 18d αποτελεί η τιμή της που ξεκινά από τις 39.544 ευρώ συμπεριλαμβανομένου του όφελους της απόσυρσης όπως επίσης και η επιβολή του Φόρου Πολυτελούς Διαβίωσης που κυμαίνεται σε 440 ευρώ...

 

 

Εμφάνιση Χ3

Η δικίνητη έκδοση της BMW X3 δεν έχει σχεδόν καμία διαφορά από την κλασική τετρακίνητη έκδοση. Στο εμπρόσθιο μέρος κυριαρχούν τα επιβλητικά φωτιστικά σώματα που δένουν αρμονικά με τη μάσκα και τον προφυλακτήρα. Από το πλάι οι δύο εκδόσεις είναι εντελώς ίδιες με μόνη διαφοροποίηση στα λογότυπα που φέρουν στις εμπρόσθιες πόρτες. Ειδικότερα η δικίνητη έκδοση αναγράφει το λογότυπο sDrive 18d ενώ η τετρακίνηση xDrive...

Στο πίσω μέρος τα φωτιστικά σώματα δίνουν ένα σπορ τόνο στο αμάξωμα ενώ η πίσω πόρτα έχει μεεγάλο άνοιγμα δημιουργώντας ένα μεγάλο διαθέσιμο χώρο φόρτωσης και εκφόρτωσης.

Στο εσωτερικό της X3 αντιλαμβάνεται κανείς πως βρίσκεται μέσα σε ένα παραδοσιακό γερμανικό αυτοκίνητο με κορυφαία ποιότητα κατασκευής και συναρμογής που παράλληλα διαθέτει και υψηλή δόση τεχνολογίας.

Οσον αφορά στους διαθέσιμους χώρους κρίνονται απόλυτα επαρκείς για μια τετραμελή οικογένεια με τις αποσκευές τους ενώ παράλληλα υπάρχουν πάρα πολλοί διαθέσιμοι χώροι για μικροπράγματα.

Ο πινακας οργάνων είναι ίδιος τόσο με εκείνον που διαθέτει η τετρακίνητη έκδοση αλλά και άλλα μοντέλα της εταιρείας με βασικά όργανα το ταχύμετρο και το στροφόμετρο.

Σε επίπεδο εξοπλισμού η δικίνητη πετρελαιοκίνητη έκδοση της Χ3 δεν έχει τίποτα να «ζηλέψει» από τις άλλες εκδόσεις καθώς διαθέτει όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες, αυτόματο διζωνικό κλιματισμό, εξελιγμένο σύστημα ευστάθειας και πρόσφυσης, το σύστημα Start&Stop και βέβαια το το ραδιο-CD με έγχρωμη οθόνη 6,5'', το σύστημα ελέγχου λειτουργιών iDrive.

 

 

143 ίπποι

Η νέα, δικίνητη, sDrive 18d είναι η πιο προσιτή επιλογή στην γκάμα της BMW Χ3, συνδυάζοντας την ποιότητα και την κορυφαία οδική συμπεριφορά με έναν κορυφαίο πετρελαιοκινητήρα.

Οι 143 ίπποι ονομαστικά μπορεί να ακούγονται λίγοι, όμως στην πράξη και σε συνδυασμό με τα 36,4 kgm ροπής, επιταχύνουν το SUV των 1.730 κιλών από στάση στα 100 km/h σε 9,9”, την ώρα που η τελική ταχύτητα που μετρήσαμε φτάνει τα 190 km/h.

Την ίδια στιγμή οι απαιτήσεις σε καύσιμο κυμαίνονται σε αξιοσημείωτα χαμηλό επίπεδο μόλις 5,4 λίτρα/100 χλμ. Ενώ αν το παρακάνεις δύσκολα θα ξεπεράσεις τα 9 λίτρα/100 χλμ.

Η κίνηση μεταφέρεται στους πίσως τροχούς μέσω ενός 8τάχυτου αυτόματου κιβωτίου που διαθέτει και χειροκίνητη λειτουργία το οποίο διακρίνεται για την αμεσότητά του αλλά και την κλιμάκωση των σχέσεών του.

 

Οδηγική απόλαυση

Στο δρόμο, η πισωκίνητη πετρελαιοκίνητη Χ3 δείχνει να διατηρεί όλα τα χαρακτηριστικά των υπόλοιπων εκδόσεων του μοντέλου, έχοντας ένα κορυφαίο πλαίσιο, ένα εξαιρετικό και σβέλτο σχετικά τιμόνι και αναρτήσεις που κρατούν το μεγάλο SUV ακλόνητο.

Η απουσία της τετρακίνησης στην άσφαλτο θα γίνει αισθητή, μόνο σε πολύ γλιστερά κομμάτια και μόνο αν ο οδηγός έχει απενεργοποιήσει τα ηλεκτρονικά βοηθήματα. Τότε με τη βοήθεια και της ροπής, δεν είναι δύσκολες οι πλαγιολισθήσεις, που σίγουρα δεν έχουμε συνηθίσει να βλέπουμε από μια Χ3.

Στο εθνικό οδικό δίκτυο η Χ3 είναι απόλυτα ευθύβολη και σταθερή ενώ η λειτουργία του πετρελαιοκινητήρα είναι αθόρυβη ανεξάρτητα από το εύρος των στροφών.

Στο επαρχιακό οδικό δίκτυο με στροφές το αμάξωμα γέρνει ελάχιστα ωστόσο αν οδηγεί κανείς στα όρια και με απενεργοποιημένα τα ηλεκτρονικά συστήματα τότε το πίσω μέρος της Χ3 γλιστρά όπως σε ένα κλασσικό πισωκίνητο αυτοκίνητο...

Μέσα στην πόλη η άνεση διατηρείται κάτω από οποιασδήποτε εξωτερικές διακυμάνσεις και παρά την σφικτή ανάρτηση του αυτοκινήτου η ποιότητα κύλισης διατηρείται σε υψηλά επίπεδα.

Η έλλειψη τετρακίνησης θα γίνει αισθητή κάτω από ακραίες συνθήκες μειωμένης πρόσφυσης και με τα ηλεκτρονικά απενεργοποιημένα. Αυτό σημαίνει ότι στις καθημερινές μετακινήσεις ο μέσος οδηγός δεν θα αντιληφθεί ποτέ πως οδηγεί ένα πισωκίνητο όχημα...

 

 

ΥΠΕΡ

Σχεδίαση

Κινητήρας

Κατανάλωση

8αρι κιβώτιο

Εξοπλισμός

 

ΚΑΤΑ

Τιμή

Φόρος Πολυτελούς Διαβίωσης

Online Αγγελίες

Newsletter

Εγγραφείτε στο newsletter του autoblogspot.gr και θα λαμβάνετε στο email σας μηνιαία ενημέρωση.