autobusiness.gr:   Δοκιμες Ακριβό μου Επταθέσιο...

Ακριβό μου Επταθέσιο...

Παρασκευή, 13 Ιούνιος 2014 13:00

 

 

Κορυφαία λειτουργικότητα, σαλόνι που μπορεί να φιλοξενήσει απροβλημάτιστα επτά επιβάτες και νέος πετρελαιοκινητήρας 1,6 λίτρων, φορολογικό ατού πλέον...

 

Αρκούν τα συγκεκριμένα πλεονεκτήματα – και κάποια άλλα εξίσου σημαντικά – για να δικαιολογήσουν την διόλου ευκαταφρόνητη τιμή αγοράς του Opel Zafira Tourer; Η απάντηση στις γραμμές που ακολουθούν.

Κείμενο: Αλέξανδρος Ι. Βενιός

Φωτογραφίες: Κώστας Δημητρέλης

 


 

Βουτιά στο παρελθόν

Παρατηρώντας το Opel Zafira Tourer της δοκιμής στην περίεργη, όμορφη παρόλα αυτά απόχρωση του καφέ-μελιτζανί, η προσωπική μηχανή του χρόνου με ταξίδεψε πίσω 13 ολόκληρα χρόνια. Ήταν Ιούνιος του 2001 λοιπόν, το Ράλι Ακρόπολις - το 48ο για την ακρίβεια – βρισκόταν σε πλήρη εξέλιξη και ο γράφων με ένα Zafira 1ης γενιάς, προσπαθεί να φτάσει εγκαίρως από την Ιτέα στο Service Park της Λιλαίας. Θες η πίεση του χρόνου, θες το γενικότερο κλίμα του συγκεκριμένου αγώνα με όλους τους «Θεούς» της παλιάς καλής σχολής επί σκηνής (Colin McRae, Carlos Sainz, Marcus Gronholm, Didier Auriol, Petter Solberg που οργίασε πραγματικά, Sebastien Loeb τότε με Citroen Saxo Kit Car κ.α.), ε δεν χρειάστηκα και πολύ για να έχω, ο ανεκδιήγητος, κίνητρο να πιέσω υπέρ το δέον το ανεκδιήγητο Γερμανικό ΜPV, με το πρόσχημα του κατεπείγοντος φυσικά.

Αλήθεια τι περίπτωση εκείνο το μπλέ Zafira; Σιλουέτα που παρέπεμπε ευθέως σε… ψυγειοκαταψύκτη της General Electric, κινητήρας 1,8 λίτρων Ecotec 125 ίππων παρακαλώ που βούιζε δυσάρεστα και καταβρόχθιζε τη βενζίνη σαν 2,5λιτρο, παρότι δε οι αναρτήσεις του ήσαν σκληρές σε βαθμό που ένιωθες στα σαγόνια και τη πιο μικρή κακοτεχνία του δρόμου, εν τούτοις, στις στροφές έγερνε σαν τράτα που έπεσε σε 10αρι μπουρίνι στον Κάβο Ντόρο. Παρεμπιπτόντως δεν μπορώ να μην αναφερθώ και σε ένα τραγελαφικό ενσταντανέ που μου συνέβη, φθάνοντας με φόρα σε μία αριστερή φουρκέτα. Αν και 8 παρά το πρωί, οι θεατές ήταν ήδη μαζεμένοι μπουλουκηδόν εκατέρωθεν του δρόμου σε αναμονή των οδηγών που προανέφερα. Ανεπαίσθητο άφημα στο γκάζι και ταυτόχρονο «στραμπούληγμα» του τιμονιού μέσα στην κορυφή (γιατί ήθελα λέει να σηκώσει πίσω εσωτερικό τροχό τρομάρα μου…), οπότε το δύσμοιρο Zafira μεταξύ φθοράς και αφθαρσίας στρίβει υπό τους ήχους των ελαστικών που πάλευαν κυριολεκτικά για να με κρατήσουν εντός.

Και ώ του θαύματος! Το φιλοθέαμον κοινό αλαλάζει, χειροκροτεί και κάπου μέσα μου απολαμβάνω τα περίφημα πέντε λεπτά δόξας από το «κατόρθωμα» μου. Η χαρά βέβαια κράτησε δύο δευτερόλεπτα το πολύ, καθώς ενόσω ήμουν ήδη μέσα στη φουρκέτα, το χαρακτηριστικό «μπανγκ, μπανγκ» από το anti lag του Subaru Impreza του Βωβού μου τρύπησε το στομάχι. Εμφανίστηκε από το πουθενά, με πέρασε σα σταματημένο και χάθηκε με κροταλισμούς στην έξοδο κυριολεκτικά σαν τον άνεμο! Όπως καταλάβατε για άλλον ήταν οι επευφημίες.

Άτιμε Άρη, με καταρράκωσες…

Business Class!

Πάντως το Zafira Tourer που ήδη το Autobusiness σας έχει παρουσιάσει πριν ένα χρόνο (βλ. Απρίλιος 2013), δεν έχει καμία απολύτως σχέση με τον μακρινό πρόγονο του. Δεύτερη - μετά την εμφάνιση - βασική ειδοποιός διαφορά σε σχέση με το παρελθόν και ταυτόχρονα, δυνατό χαρτί απέναντι στον σκληρό ανταγωνισμό, τί άλλο παρά το πολύ ευρύχωρο και εξαιρετικά λειτουργικό εσωτερικό του.

Το επιβλητικό σε όψη και όγκο, όμορφο και ολίγον φουτουριστικό παρουσιαστικό προϊδεάζει θετικά για ευρυχωρία στο σαλόνι, όμως οι αρχικές προσδοκίες δεν επαληθεύονται. Κι αυτό γιατί στην πραγματικότητα, οι χώροι για τους επιβάτες είναι πολύ μεγαλύτεροι από το αναμενόμενο!

Το σύστημα Flex7 που εφαρμόζει η Opel στο Zafira Tourer, αποτελεί μία ευφυέστατη επιλογή που εξασφαλίζει την μέγιστη δυνατή εκμετάλλευση του διαθέσιμου χώρου. Οδηγός – συνοδηγός και τρείς επιβάτες, έστω κι αν πρόκειται για πεντάδα παικτών μπάσκετ, θα βολευτούν με απαράμιλλη άνεση στο σαλόνι.

Εξυπακούεται πως αυτό επιτυγχάνεται από, τη δυνατότητα μετακίνησης εμπρός-πίσω κατά 21 εκατοστά της δεύτερης σειράς των καθισμάτων, τα οποία εν προκειμένω, είναι τρείς ανεξάρτητες ατομικές θέσεις.

Η προνομιακή μεταχείριση για τους πίσω επιβάτες δεν σταματά εδώ, καθώς με την δυνατότητα αναδίπλωσης και περιστροφής της πλάτης του μεσαίου καθίσματος της δεύτερης σειράς, προκύπτουν δύο αναπαυτικά υποβραχιόνια (με ποτηροθήκες) για τους φιλοξενούμενους των εξωτερικών καθισμάτων.

Όσον αφορά στη τρίτη σειρά καθισμάτων, που εδρεύει βυθισμένη στο πάτωμα του χώρου αποσκευών, εδώ τα πράγματα είναι ξεκάθαρα και σαφή: δύο μικρά παιδιά ηλικίας το πολύ μέχρι 8 ετών θα καθίσουν χωρίς πρόβλημα, για ενήλικες όμως έστω και μικρόσωμους ούτε λόγος να γίνεται (εκτός βέβαια αν πρόκειται για…προβληματικά πεθερικά ή αχώνευτους συγγενείς οπότε πρόβλημα ουδέν!).

 

Ένα επιπλέον στοιχείο που υπερτονίζει την ευρυχωρία του Γερμανικού MPV, είναι το δίχως άλλο η χωρητικότητα του πορτ μπαγκάζ: 710 λίτρα στην πενταθέσια διάταξη ή 1.860 λίτρα με την αναδίπλωση της δεύτερης σειράς των καθισμάτων.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Στην τελευταία περίπτωση, τα καθίσματα βυθίζονται ομοίως στο δάπεδο και σε συνδυασμό με, το τεράστιο άνοιγμα και το χαμηλό κατώφλι φόρτωσης, οι μεταφορικές του δυνατότητες μεγιστοποιούνται σε επίπεδο επαγγελματικού βαν. Στην επταθέσια διάταξη βέβαια, ο όγκος αναπόφευκτα περιορίζεται στα 152 λίτρα.

Η ευρυχωρία πάντως συμπληρώνεται ιδανικά από την προσεγμένη εργονομία, γεγονός που το αντιλαμβάνεσαι άμεσα και το εκτιμάς δεόντως στην καθημερινότητα. Και όταν μιλώ για εργονομία δεν αναφέρομαι μόνον στην ούτως ή άλλως μελετημένη διευθέτηση των χειριστηρίων, αλλά κυρίως στην παρουσία 30(!) θέσεων για μικροαντικείμενα, μεγάλης μάλιστα χωρητικότητας.

Εδώ ξεχωρίζει αναμφίβολα, η πολυλειτουργική κεντρική κονσόλα FlexConsole: στο άνω τμήμα της υπάρχει υποβραχιόνιο το οποίο ανασηκώνεται προσφέροντας τη δυνατότητα αποθήκευσης του πορτοφολιού ή κάποιων εγγράφων. Πιέζοντας ωστόσο έναν μικρό μοχλό, μετακινείται προς τα πίσω οπότε αποκαλύπτονται δύο ποτηροθήκες. Αν τώρα πρέπει να βολευτεί και κάποιο άλλο αντικείμενο πιο ογκώδες, δεν έχεις παρά να σύρεις και πάλι προς τα πίσω τις ποτηροθήκες και αποκαλύπτεται ένας επιπλέον μεγάλος και αρκετά βαθύς αποθηκευτικός χώρος μεταξύ των εμπρός καθισμάτων.

 

 

 

 

Ρωμαλέα καρδιά

Από πλευράς χώρων και λειτουργικότητας το Zafira Tourer, τα καταφέρνει περίφημα. Άραγε τα καταφέρνει εξίσου καλά και στον δρόμο, στην συγκεκριμένη έκδοση με τον καινούριο turbodiesel CDTI των 1,6 λίτρων; Διότι ναι μεν, κάθε άλλο παρά αμελητέα  η διαφορά που προκύπτει σε επίπεδο τεκμηρίου και λοιπών συμπαρομαρτούντων οικονομικού χαρακτήρα, ωστόσο δεν πρέπει να μας διαφεύγει το γεγονός πως, η μικρότερη κατά 29 ίππους ονομαστική ισχύς (σε σχέση με το 2λιτρο CDTI των 165 ίππων) έχει να αντιμετωπίσει βάρος 1.701 κιλών. Πιο αναλυτικά, οι μέγιστες ιπποδύναμη και ροπή του εν λόγω, τεχνολογίας Common Rail turbodiesel συνόλου 1,6 CDTI, είναι 136 ίπποι στις 4.000 σ.α.λ. και 320Nm στις 2.000 σ.α.λ αντίστοιχα. Στα χαρτιά, τα 11,2 δευτ. που απαιτούνται για να ολοκληρώσει το 0-100 χλμ./ώρα συνιστούν μία αξιοπρεπή επίδοση, σε σχέση με τον όγκο και το μεγάλο βάρος του, η οποία σαφώς δεν ενθουσιάζει αλλά και δεν απογοητεύει κιόλας.

Στην πράξη πάντως, η μεγάλη ροπή σε ωθεί να ξεχάσεις μεμιάς τους μόλις 136 ίππους, καθώς το μετακινεί σβέλτα ακόμα και με πλήρες φορτίο. Τα πράγματα ίσως ήταν διαφορετικά, αν το 6αρι μηχανικό κιβώτιο είχε λίγο πιο κοντή κλιμάκωση, χαρακτηριστικό που θα βοηθούσε σημαντικά στο τομέα κυρίως των ρεπρίζ. Τότε αναμφίβολα θα μιλάγαμε για «γρήγορα» και όχι «σβέλτα», αφού νιώθεις πεντακάθαρα τα 32 κιλά της ροπής σε κάθε πάτημα του πεντάλ του γκαζιού, ειδικά με τις πρώτες τέσσερεις σχέσεις.

Όμως οι όποιες εικασίες τελειώνουν επ’ αυτού, μόλις συνειδητοποιήσεις ότι η τιμή της μέσης κατανάλωσης που καταγράφηκε στο τέλος της δοκιμής σταμάτησε στα 6,8 λίτρα/100 χλμ., δικαιώνοντας έτσι την επιλογή των μηχανικών της Opel.

Να υπενθυμίσω πως αναφέρομαι σε ένα τεράστιο, ψηλό και βαρύ 7θέσιο αυτοκίνητο και αυτό αν μη τι άλλο καταδεικνύει την τεράστια πρόοδο της τεχνολογίας που εφαρμόζεται ήδη στους σύγχρονους κινητήρες. Και από τεχνολογία, διαθέτει σε σεβαστές ποσότητες το συγκεκριμένο σύνολο, καλύπτοντας μάλιστα τις προδιαγραφές ρύπων Euro6. Ενδεικτικά αναφέρω: υγρόψυκτος υπερσυμπιεστής μεταβλητής γεωμετρίας που βελτιώνει την απόκριση του γκαζιού, τα σύστηματα BlueInjection Selective Catalytic Reduction (SCR) και Lean Nox Trap (LNT) που συμβάλλουν στον περιορισμό της εκπομπής ρύπων CO2 στα 109 γρ./ χλμ., έλεγχο καύσης κλειστού βρόγχου με πολλαπλούς ψεκασμούς καυσίμου - μέχρι 10 ανά κύκλο - για πιο αποδοτική και αθόρυβη λειτουργία κ.α. Επιπρόσθετα το μπλοκ των κυλίνδρων και τα έδρανα βάσης του κινητήρα είναι κατασκευασμένα από αλουμίνιο, χαρακτηριστικό που μειώνει κατά 20 κιλά το βάρος του.

Ταξιδευτής

Όταν έχεις βιώσει μία τραυματική - στα όρια του φαιδρού - εμπειρία όπως που σας περιέγραψα στην αρχή, θεωρητικά, είναι λογικό να είσαι κάπως σφιγμένος όταν πάρεις τα πηδάλια ενός μοντέλου που φέρει το ίδιο όνομα με τον μπλέ «ψυγειοκαταψύκτη» του 2001. Στην πραγματικότητα βεβαίως, δεν υφίσταται ίχνος επιρροής από το παντελώς αδιάφορο παρελθόν, ούτε καν ως υπόνοια.

Το Zafira Tourer είναι ένα πολύ καλό σύγχρονο οικογενειακό αυτοκίνητο όντας, απόλυτα ασφαλές, καλοφτιαγμένο και γιατί όχι, ευχάριστο οδηγικά με το δικό του τρόπο.

Στο συγκεκριμένο πρώτο συμπέρασμα είμαι απόλυτα βέβαιος θα καταλήξει αβίαστα, το τυπικό αγοραστικό κοινό στο οποίο απευθύνεται: τόσο ο κλασικός Πάτερ Φαμίλιας ο παντελώς αδιάφορος με τα της οδηγικής ευχαρίστησης, όσο και ο ex σκληροπυρηνικός που υπό τη πίεση των οικογενειακών υποχρεώσεων (και της κρεβατομουρμούρας κακά τα ψέματα) αποφάσισε να αποκηρύξει παντηλίκια και καμένα λάστιχα για να νοικοκυρευτεί!

Πως αντιλαμβάνεται καθένας ξεχωριστά, την απόδοση του MPV της Opel στο δρόμο;

Ο μέσος οικογενειάρχης θα εντυπωσιαστεί κατ’ αρχήν από, την σταθερότητα που επιδεικνύει στις υψηλές ταχύτητες, είτε στην ευθεία είτε σε γρήγορες καμπές, συμπεριφορά που μεγιστοποιεί το αίσθημα ασφάλειας και διατηρείται αναλλοίωτη ακόμα και με πλευρικούς ανέμους. Στη συνέχεια θα ενθουσιαστεί από τα χαμηλά επίπεδα θορύβου στο εσωτερικό έστω και με 180 χλμ./ώρα απόρροια, της αντικραδασμικής τεχνολογίας του κινητήρα, της προσεγμένης ηχομόνωσης, αλλά και της ιδιαίτερα μακριάς κλιμάκωσης της 6ης σχέσης του κιβωτίου ταχυτήτων (κατ’ ουσίαν πρόκειται για overdrive με 54,6 χλμ. ανά 1.000 σ.α.λ.). Αντίστοιχα όμως θα ενθουσιαστεί, με την ψηλή θέση οδήγησης και τις μεγάλες γυάλινες επιφάνειες, χαρακτηριστικά που εξασφαλίζουν καλή περιμετρική ορατότητα και τέλος, με την απόδοση των εμπρός φωτιστικών σωμάτων που κυριολεκτικά κάνουν τη νύχτα μέρα.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Και ο ex «άρρωστος» που θα σταθεί; Σίγουρα στα προαναφερθέντα, ωστόσο και σε κάποια επιπλέον σημεία που κρίνονται ως λιγότερο θετικά. Όπως σε μία μικρή τάση πλεύσης του αμαξώματος λόγω μεγάλου βάρους κατά κύριο λόγο, στις σχετικά μεγάλες διαδρομές του επιλογέα ταχυτήτων, στην πτώση της απόδοσης του κινητήρα μετά τις 3.000 σ.α.λ. και τέλος, στον μεγάλο κύκλο στροφής του συστήματος διεύθυνσης (11,4 μέτρα) γεγονός που δεν βοηθά ιδιαίτερα στο παρκάρισμα. Στις στροφές λόγω των μεγάλων διαδρομών των αναρτήσεων αναπτύσσει κλίσεις, ευτυχώς όχι σε έντονο βαθμό. Συνολικά πάντως είναι ασφαλέστατο χωρίς να εμπνέει για τίποτε παραπάνω, όπως είναι φυσικό εξάλλου.

Στο τομέα της άνεσης και της ποιότητας κύλισης ναι μεν δεν αγγίζει τα επίπεδα των Γάλλων ανταγωνιστών, εν τούτοις, δεν υπολείπεται σημαντικά αν και χάνει κάποιους πόντους από τα σκληρά καθίσματα που κουράζουν σε πολύωρες διαδρομές.

Τέλος και οι δύο τύποι υποψήφιων αγοραστών, θα γκρινιάξουν ψάχνοντας να βρουν το μικρό μοχλό που ρυθμίζει (κλιμακωτά) την πλάτη του καθίσματος και βρίσκεται κάπου χωμένος στη βάση του, ενίοτε δε, θα δυσαρεστηθούν από την αργή λειτουργία του συστήματος Start&Stop(για να επαναλειτουργήσει ο κινητήρας πρέπει να εξαντλήσεις τη διαδρομή του συμπλέκτη μέχρι το τέρμα).

 

Εν κατακλείδι

27.920 ευρώ η τιμή αγοράς του «μικρού» Zafira Tourer στην βασική έκδοση Edition. Στη θέα του συγκεκριμένου ποσού ίσως κάποιοι παγώσατε, όπως άλλωστε και εγώ σε πρώτη φάση. Μελετώντας όμως τον ανταγωνισμό στην συγκεκριμένη κατηγορία, η τιμή κρίνεται φυσιολογική εντός λογικών πλαισίων. Αν μάλιστα συνυπολογίσετε και μία προσφορά που ισχύει μέχρι τέλος Ιουνίου και αφορά σε χρηματική έκπτωση ή αγορά προαιρετικού εξοπλισμού ύψους 2.000 ευρώ, τότε η επιλογή του MPV της Opel κρίνεται έως και δελεαστική. Κι αυτό γιατί μπορεί να καλύψει με απόλυτα επαρκή τρόπο τις μεταφορικές ανάγκες μίας πολυμελούς οικογένειας, με ένα ιδιαίτερα χαμηλό κόστος χρήσης (βλ. χαμηλή κατανάλωση, τέλη κυκλοφορίας).

«Ακριβό μου Επταθέσιο»;

Ίσως (ας όψεται η οικονομική κρίση…), σίγουρα πάντως «Καλό αμάξι»!

 

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚA    OPEL ZAFIRA TOURER 1,6 CDTI

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ 4ΧΚΥΛΙΝΔΡΟΣ ΣΕ ΣΕΙΡΑ

ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΕΜΠΡΟΣ ΕΓΚΑΡΣΙΑ

ΚΙΝΗΣΗ ΕΜΠΡΟΣ

ΚΥΒΙΣΜΟΣ (Κ.ΕΚ.) 1.598

ΜΕΓΙΣΤΗ ΙΣΧΥΣ [KW (ΙΠΠΟΙ)/Σ.Α.Λ.] 100(136)/ 4.000

ΜΕΓΙΣΤΗ ΡΟΠΗ (NM/Σ.Α.Λ.) 320/ 2.000

ΚΙΒΩΤΙΟ ΜΗΧΑΝΙΚΟ ΕΞΙ ΣΧΕΣΕΩΝ

ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΕΜΠΡΟΣ ΓΟΝΑΤΑ Mc PHERSON/ANTIΣΤΡΕΠΤΙΚΗ ΡΑΒΔΟΣ

ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΠΙΣΩ ΗΜΙΑΚΑΜΠΤΟΣ ΑΞΟΝΑΣ ΜΕ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥΣ WATT/ANTIΣΤΡΕΠΤΙΚΗ ΡΑΒΔΟΣ

YΠΟΒΟΗΘΗΣΗ ΤΙΜΟΝΙΟΥ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ

ΦΡΕΝΑ (ΕΜΠΡΟΣ/ΠΙΣΩ)  ΑΕΡΙΖΟΜΕΝΟΙ ΔΙΣΚΟΙ/ ΔΙΣΚΟΙ

EΛΑΣΤΙΚΑ

TΥΠΟΣ Michelin Primacy 3

ΔΙΑΣΤΑΣΗ 225/50 R17

ΑΜΑΞΩΜΑ

ΜXΠXΥ (ΧΙΛΙΟΣΤΑ) 4.656Χ1.928Χ1.685

ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ (ΧΙΛΙΟΣΤΑ) 2.760

ΒΑΡΟΣ (ΚΙΛΑ) 1.701

ΧΩΡΟΣ ΑΠΟΣΚΕΥΩΝ (ΛΙΤΡΑ) 710

ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ*

0-100 ΧΛΜ./ΩΡΑ (ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΑ) 11.2

ΤΕΛΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ (ΧΛΜ./ΩΡΑ) 193

*ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ

ΜΙΚΤΗ (ΛΙΤΡΑ/100 ΧΛΜ.) * 4.1

ΜΕΣΗ ΔΟΚΙΜΗΣ (ΛΙΤΡΑ/100 ΧΛM.) 6.8

ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ (ΛΙΤΡΑ) 58

* ΤΥΠΟΠΟΙΗΜΕΝΗ

ΤΙΜΗ ΒΑΣΙΚΗΣ ΕΚΔΟΣΗΣ EDITION (ΕΥΡΩ) 27.920

ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ ΒΑΣΙΚΗΣ ΕΚΔΟΣΗΣ: 6ΑΕΡΟΣΑΚΟΙ, ABS, BRAKE ASSIST, ESP, HILL HOLD ASSIST, START&STOP, ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΠΑΡΑΘΥΡΑ ΕΜΠΡΟΣ-ΠΙΣΩ, ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΚΛΕΙΔΩΜΑ, ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΡΥΘΜΙΖΟΜΕΝΟΙ/ΘΕΡΜΑΙΝΟΜΕΝΟΙ/ ΑΝΑΔΙΠΛΟΥΜΕΝΟΙ ΚΑΘΡΕΠΤΕΣ, CRUISE CONTROL ΜΕ ΠΕΡΙΟΡΙΣΤΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ, ΗΧΟΣΥΣΤΗΜΑ ΜΡ3/WMA ME 4 ΗΧΕΙΑ, ΘΥΡΑ AUX IN, YΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ ΤΑΞΙΔΙΟΥ, ΔΕΡΜΑΤΙΝΟ ΤΙΜΟΝΙ ΚΑΙ ΕΠΙΛΟΓΕΑΣ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ, ΦΩΤΑ ΗΜΕΡΑΣ, ΡΑΓΕΣ ΟΡΟΦΗΣ

GREEN INFO:

ΕΚΠΟΜΠΗ CO2 (ΓΡΑΜ./ΧΛΜ.):  109

ΜΙΚΤΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ (ΛΙΤΡΑ/100 ΧΛΜ.): 6,8

ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ (ΕΥΡΩ):    98

 

ΥΠΕΡ

XΩΡΟΙ

ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ

ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ

 

ΚΑΤΑ

ΤΙΜΗ ΑΓΟΡΑΣ

ΒΑΡΟΣ

ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ START&STOP

 

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ (ΜΕ ΑΡΙΣΤΑ ΤΟ 10)

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ      8

ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ       7

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ    8

ΟΔΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ 8

ΟΔΗΓΙΚΗ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ  6

ΑΝΕΣΗ/ΧΩΡΟΙ    10

ΑΣΦΑΛΕΙΑ          9

ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ  10

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ            9

VALUE FOR MONEY   7

ΣΥΝΟΛΟ               82

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Online Αγγελίες

Newsletter

Εγγραφείτε στο newsletter του autoblogspot.gr και θα λαμβάνετε στο email σας μηνιαία ενημέρωση.