«Χατζάρα» στο…DRIVE!

Δευτέρα, 10 Νοέμβριος 2014 22:04

 

 

 

 

 

Σε δέκα μήνες φυλάκιση με δικαίωμα έφεσης καταδικάσθηκαν δύο πρώην διοικητικά στελέχη και ένα εν ενεργεία, του περιοδικού αυτοκινήτου DRIVE για παραβίαση άρθρων περί προστασίας προσωπικών δεδομένων.

 

 

Ακολουθεί αυτούσια η ανακοίνωση της ΕΣΠΗΤ (Ένωση Συντακτών Περιοδικού Ηλεκτρονικού Τύπου):

ΚΑΤΑΔΙΚΗ ΕΚΔΟΤΗ ΓΙΑ ΠΑΡΑΒΙΑΣΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ                                                                     Δικαστική δικαίωση για απολυμένο συνάδελφο-μέλος της ΕΣΠΗΤ

Μετά από δικαστικό αγώνα 6 ετών ήρθε η πρώτη ηθική δικαίωση του συναδέλφου δημοσιογράφου αυτοκινήτου και μέλους της ΕΣΠΗΤ Παντελή A. Πατέλου, ο οποίος απολύθηκε το 2008 από το περιοδικό DRIVE χωρίς αποζημίωση και χωρίς την καταβολή δεδουλευμένων συνολικά 27.500 ευρώ (απόφαση εργατικού δικαστηρίου). Συγκεκριμένα, στις 29/10/2014 παρουσιάστηκαν στο Α’ Μονομελές Πλημμελειοδικείο Αθηνών, ο τότε εκδότης του περιοδικού DRIVE, κ. Χρίστος Χατζάρας, ο τότε διευθυντής κ. Aναστάσιος Στεργιόπουλος και ο τότε (και νυν) γενικός διευθυντής κ. Γιάννης Κουτσουφλάκης, οι οποίοι καταδικάστηκαν με ποινή φυλάκισης 10 μηνών και χρηματική ποινή 1.000 ευρώ έκαστος.

Οι κατηγορούμενοι καταδικάστηκαν για παράνομη επεξεργασία, δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα και πιο συγκεκριμένα, διότι χωρίς την συγκατάθεση του δημοσιογράφου - υπαλλήλου της εταιρίας τους Παντελή Πατέλου, εισήλθαν με παράνομο τρόπο στο ηλεκτρονικό του ταχυδρομείο, έλαβαν γνώση του περιεχομένου του, και προέβησαν σε περαιτέρω παράνομη επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων του δημοσιογράφου, αντιγράφοντας το σύνολο της αλληλογραφίας του και εκτυπώνοντας το, το μοίρασαν στην υπόλοιπη συντακτική ομάδα, γνωστοποιώντας τους το απόρρητο περιεχόμενο της ηλεκτρονικής του αλληλογραφίας. Προέβησαν δηλαδή σε παραβίαση των άρθρων 4, 7 και 22 του Ν 2472/1997 περί προστασίας δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα.

Να σημειωθεί πως η εταιρεία MOTOTECH έχει πτωχεύσει και ο Παντελής Πατέλος δεν έχει πάρει ούτε ευρώ από τα οφειλόμενα. Το περιοδικό DRIVE (όπως επίσης το AUTOCAR, το ΜΟΤΟ και το BURN OUT) εκδίδεται κανονικά μέχρι και σήμερα μετά από διαδοχικές αλλαγές εταιρειών εμπορικής εκμετάλλευσης του σήματός του (FAST MEDIA από 12/2009 μέχρι Απρίλιο 2014 και ΜΙΧΑΛΗΣ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ- ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ DRIVE E.E από Μάιο του 2014).

To Δ.Σ. της ΕΣΠΗΤ βρίσκεται στο πλευρό του αγωνιζόμενου συναδέλφου μας και με κάθε νόμιμο τρόπο θα υπερασπιστεί –μέχρι τελικής δικαίωσης- τα εργασιακά και μισθολογικά του δικαιώματα."

σ.σ. Οι ανάρμοστες πρακτικές των διοικούντων, όπως φυσικά και οι συνθήκες εργασίας γαλέρας, αποτελούν καθεστώς εδώ και πάρα πολλά χρόνια στο χώρο του Ελληνικού Αυτοκινητικού Τύπου. Η περίπτωση του Παντελή δεν είναι η μοναδική. Δεκάδες ή και εκατοντάδες περιστατικά ανάλογης ή και μεγαλύτερης αυθαιρεσίας έχουν σημειωθεί εδώ και χρόνια σε πολλά ΜΜΕ του χώρου, κι όμως ουδείς υπαίτιος δεν τιμωρήθηκε αφού τα θύματα δεν είχαν το κουράγιο να αντιμετωπίσουν τις μετέπειτα συνέπειες(βλ. εργασιακός αποκλεισμός). Μακάρι κάποια στιγμή να σπάσει το απόστημα και να καθαρίσει επιτέλους ο χώρος από ζοφερά γεγονότα, μα και "επαγγελματίες" με ήθος επιπέδου δαπέδου και κάτω, οι οποίοι με την ανοχή (άραγε γιατί;) και τα διαφημιστικά μπάτζετ των εταιριών κατορθώνουν να επιβιώνουν κοροϊδεύοντας το αναγνωστικό κοινό...

Αλέξανδρος Ι. Βενιός

Online Αγγελίες

Newsletter

Εγγραφείτε στο newsletter του autoblogspot.gr και θα λαμβάνετε στο email σας μηνιαία ενημέρωση.