Χαμός με το μέτρο της απόσυρσης!

Δευτέρα, 17 Νοέμβριος 2014 09:22 george
Εκτύπωση PDF

Το μέτρο της απόσυρσης λήγει στις 20 Δεκεμβρίου αλλά είναι πολύ πιθανό να αλλάξουν τα δεδομένα και να έχουμε εκπλήξεις...

Του Γιώργου Κ. Ανδρή
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.

Σε θρίλερ τείνει να εξελιχθεί το θέμα παράτασης του μέτρου της απόσυρσης και το 2015 καθώς από τη μία μεριά ο Σύνδεσμος Εμπόρων Εισαγωγέων Αυτοκινήτων Ελλάδος απαιτεί να συμπεριληφθούν στο μέτρο και τα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα που πληρούν τις ίδιες αντιρρυπαντικές οδηγίες με τα καινούρια ΙΧ ενώ από την άλλη μεριά μεμονωμένος εισαγωγέας απαιτεί από την κυβέρνηση να δοθούν επιπλέον κίνητρα για να απόκτηση αυτοκινήτων που κινούνται και με φυσικό αέριο!
Μάλιστα σύμφωνα με το ρεπορτάζ του AutoAffairs ο συγκεκριμένος εισαγωγέας συναντήθηκε και με υψολόβαθμα στελέχη του Υπουργείου Οικονομικών και απαίτησε τη ρύθμιση καθώς όπως επισήμανε στους συνομιλητές του δεν μπορεί εδώ και χρόνια κάποιες εισαγωγικές να κερδίζουν τεράστια ποσά εξαιτίας των υποτιμολογήσεων που πραγματοποιούν δημιουργώντας κανόνες αθέμιτου ανταγωνισμού στις ελληνικές εισαγωγικές εταιρείες...
Τα στελέχη του Υπουργείου Οικονομικών υποσχέθηκαν πως θα εξετάσουν την απαίτηση του εισαγωγέα και μάλιστα άφησαν να εννοηθεί πως το μέτρο της απόσυρσης είναι πολύ πιθανό να μην ξεκινήσει από τις αρχές του 2015 αλλά τον Απρίλιο της επόμενης χρονιάς και θα προσπαθήσουν να περάσουν τροπολογία ώστε να επιδοτούνται με υψηλότερο ποσοστό τα αυτοκίνητα που κινούνται και με Φυσικό Αέριο.
Ο εισαγωγέας πάντως δεν ικανοποιήθηκε από τις απαντήσεις που έλαβε και φήμες αναφέρουν πως απαίτησε την κατάργηση του μέτρου της απόσυρσης για τα βενζινοκίνητα και πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα και να ισχύσει μόνο για εκείνα που κινούνται και με Φυσικό Αέριο!
Ας μην ξεχνάμε πως οι Ελληνες Εισαγωγείς έχουν τον τρόπο τους να προσεγγίζουν κυβερνητικά στελέχη αλλά φαίνεται πως η οικονομική κρίση τους έχει διασπάσει και ο καθένας προσπαθεί να «σώσει» την εταιρεία του πραγματοποιώντας μυστικές συναντήσεις με κορυφαία στελέχη της κυβέρνησης.
Από την άλλη μεριά ο ΣΕΕΑΕ μετά τις συναντήσεις που είχε με τον Υφυπουργό Μεταφορών κ. Παπαδόπουλο ευελπιστεί πως στο μέτρο της απόσυρσης θα συμπεριληφθούν και τα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα 5ετίας ώστε να μην επιτοδούνται μόνο τα καινούρια ΙΧ που ούτως ή άλλως η κυβέρνηση στηρίζει εδώ και 6 συνεχόμενη έτη.
Τώρα βέβαια αλλάζουν και τα δεδομένα στο Υπουργείο Οικονομικών καθώς ο κ. Μαυραγάνης ανέλαβε επιπλέον αρμοδιότητες οι οποίες «κόπηκαν» από τον Υπουργό Οικονομικών κ. Γκίκα Χαρδούβελη ο οποίος μέχρι πρότινος διατηρούσε τις ισσοροπίες στο Υπουργείο.
Οι θέσεις του κ. Μαυραγάνη για το μέτρο της απόσυρσης είναι γνωστές καθώς έχει ήδη υπογράψει την παράταση του μέτρου μόνο για τα καινούρια ΙΧ αλλά η πίεση που ασκεί ο ΣΕΕΑΕ αλλά και ο μεμονωμένος εισαγωγέας είναι πολύ πιθανό να αλλάξουν κάποιες παραμέτρους.
Ωστόσο κανείς δεν έχει υπολογίσει και την Τρόικα η οποία δεν έχει πάρει θέση ακόμη για την συνέχιση ή κατάργηση του μέτρου της απόσυρσης και όπως πληροφορούμαστε σύντομα να αποσταλεί και επιστολή προς τα μέλη της Τρόικα για την επιλεκτική στήριξη της κυβέρνησης μόνο στις εισαγωγικές εταιρείες καινούριων αυτοκινήτων...
Τις προσεχείς ημέρες θα υπάρχουν περαιτέρω εξελίξεις για το θέμα παράτασης του μέτρου της απόσυρσης.

Online Αγγελίες

Newsletter

Εγγραφείτε στο newsletter του autoblogspot.gr και θα λαμβάνετε στο email σας μηνιαία ενημέρωση.