autobusiness.gr:   Ειδησεις Πολυτέλεια Επιδόσεις Οικονομία

Πολυτέλεια Επιδόσεις Οικονομία

Τρίτη, 16 Δεκέμβριος 2014 14:02

Το Νέο Volvo XC90 στην έκδοση Τ8 με τεχνολογία Twin Engine, είναι το πρώτο πολυτελές Plug-in υβριδικό SUV που κατασκευάστηκε ποτέ. Πολυτελές, επταθέσιο, με απόδοση 400+ ίππων και όλα αυτά με εκπομπές ρύπων CO2 μόλις 59 γρμ./χλμ. και κατανάλωση 2,5 λίτρα/100 χλμ.!

Ανέλπιστα οικονομικό σε κατανάλωση καυσίμου το θηριώδες σουηδικό SUV, ωστόσο οι επιδόσεις του είναι εξαιρετικές ισοφαρίζοντας κάμποσα σπορ μοντέλα: ενδεικτικά αναφέρουμε πως επιταχύνει από 0-100 χλμ. /σε μόλις 5,9 δευτερόλεπτα κι αυτό λέει πολλά…

«Υπαίτιοι» το δίχως άλλο για τις εξαιρετικές επιδόσεις σε όλα τα επίπεδα, ο Drive-E δίλιτρος τετρακύλινδρος turbo βενζινοκινητήρας (που αποδίδει 318 ίππους και 400 Nm ροπής)που εδρεύει στον μπροστινό άξονα, καθώς και ένας ηλεκτροκινητήρας (που αποδίδει 82 ίππους και 240 Nm ροπής) που εδρεύει στον πίσω άξονα. Το Νέο Volvo XC90 σχεδιάστηκε ευθύς εξ αρχής με στόχο να διαθέτει και Plug-in υβριδική έκδοση στην κορυφή της γκάμας του. Το χαρακτηριστικό ηλεκτροκίνησης με δυνατότητα επαναφόρτισης, είτε εν κινήσει είτε από το κοινό οικιακό δίκτυο ηλεκτροδότησης, για ένα πολυτελές SUV αυτού του μεγέθους, είναι κάτι πρωτόγνωρο για την αυτοκινητοβιομηχανία!

 

 

Επιπρόσθετα διαθέτει πέντε προγράμματα οδήγησης με διαφορετικά χαρακτηριστικά, όπου αναλόγως των συνθηκών τονίζονται οι επιδόσεις ή η οικονομία. Μέσω ενός περιστροφικού μοχλού στην κεντρική κονσόλα είτε στην οθόνη αφής ο οδηγός μπορεί να επιλέξει μεταξύ των επιλογών: Hybrid, Pure(αποκλειστική κίνηση με τον ηλεκτροκινητήρα), Power (κίνηση με βενζινοκινητήρα και ηλεκτροκινητήρα), AWD (επιλογή συνεχούς τετρακίνησης),  και Save.

Ένα επιπλέον ατού του νέου XC 90 και το καινούριο αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων το οποίο έχει προσαρμοστεί ειδικά για το υβριδικό σύστημα κίνησης: η τεχνολογία shift-by-wire επιτρέπει στον οδηγό να ελέγχει το κιβώτιο ταχυτήτων ηλεκτρονικά (με τον κατασκευασμένο από χειροποίητο σουηδικό…κρύσταλλο επιλογέα ταχυτήτων), παράλληλα δε, η αντλία λαδιού είναι μεγαλύτερη για να εξασφαλίζει την απαραίτητη λίπανση κατά την ηλεκτροκίνηση, εξασφαλίζοντας  ταχύτερη ανάπτυξη πίεσης για την απρόσκοπτη μετάβαση από την ηλεκτροκίνηση στη λειτουργία με μηχανή εσωτερικής καύσης.

 

Online Αγγελίες

Newsletter

Εγγραφείτε στο newsletter του autoblogspot.gr και θα λαμβάνετε στο email σας μηνιαία ενημέρωση.